maandag 13 mei 2013

Ik ga op weekend en ik neem mee...

een slaapkleed.

Vorig weekend gingen we op jaarlijks familieweekend in Zeeland. De hele familie was mee: oma, opa, tantes, nonkels en nichtjes en neefjes. Het was een heerlijk weekend met afwisselende uitstapjes aan zee, Veerse Meer en in het binnenland.


Het leukste was natuurlijk kastelen bouwen in het zand en springen in het water. Ondanks de kou slaagde niet iedereen erin om zich droog te houden.



Gelukkig wachtte er 's avonds een lekker warm en droog slaapkleedje.




Vind je dat de mouwen zo'n gekke lengte hebben? Ik ook. Toen ik ze knipte was ik vergeten dat kleine meisjes ook maar hele korte bovenarmpjes hebben. Bij het passen, was Lisa verrukt van de halflange mouwen en stond ze erop dat ik niets meer afknipte maar het gewoon omzoomde. Daarom dus de mouwtjes tot op de elleboog.

3 opmerkingen:

  1. Een slaapkleed is dat wat ik het meestal in mijn reistas vergeet te stoppen ;-)
    Zo'n mooi vers van de pers slaapkleedje vergeet je natuurlijk niet! Ik houd ook wel van halflange mouwen.
    Heb je dat met de overlock gemaakt? kan ik nu ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad met de overlock. Ben benieuwd naar je overlock (gelukkige verjaardag!)

      Verwijderen
  2. Ohoo zeg, wat zie ik hier!
    Een bekende familie! Supertof !
    Met veel plezier volg ik je blog!
    En ik denk al dat ik hier heeeeel veel naaitips zal opdoen!
    (Hebben de zussen ook een blog?)
    Groetjes! Nienke

    BeantwoordenVerwijderen